Bežnou praxou nespokojného zákazníka v nedávnej minulosti bola kniha želaní (prianí) a sťažností. Zápis v nej dával spätnú väzbu vedeniu prevádzky a tiež tlak robiť veci lepšie. V tomto prípade sa žiaľ, nespokojnosť riešila bez zbytočného úradovania, poškodením. Vo večerných hodinách operačnému stredisku bolo oznámené dobýjanie mužov dovnútra pizzerie.

Hliadkami MP bolo na mieste zistené, že osoby rozbili okno na prevádzke a ušli na neznámom motorovom vozidle. Podľa vyjadrenia zamestnancov, motívom mala byť údajná nespokojnosť zákazníka so službami pizzerie. Jeden zo svedkov udalosti – zamestnanec prevádzky, 31 ročný muž, bol hliadkami MP na mieste zadržaný, pretože bol na neho vydaný príkaz na zatknutie Okresným súdom v Žiline. Počas realizovania skutku povereným príslušníkom Policajného zboru, sa na miesto dostavil mladý muž zo Žiliny, ktorý sa k spáchaniu poškodenia okna priznal. Oboch mužov si prevzal Policajný zbor.